39. díl: ČSOB posouvá digitalizaci o krok dál. Poznejte nové funkce, které vám usnadní podnikání

Digitalizace šetří podnikatelům čas, finance i starosti. Právě proto ČSOB neustále přichází s novými službami a funkcemi, díky kterým již klienti téměř nemusí navštěvovat pobočky. Nově můžete například spravovat službu CEB i z Virtuální pobočky.

Business,Development,Concept,By,Choosing,Professional,Leaders,,Human,Resources,Management,
Obsah

Správa služby ČSOB CEB na pár kliků pro širší okruh uživatelů 

Dosud byla správa služby CEB dostupná pouze uživatelům s oprávněním ke správě služby, tzv. administrátorům. Ti mohli online upravovat vybraná nastavení služby CEB, jako například přidávat a odebírat účty, uživatele a jejich oprávnění či upravovat limity. Uživatelé Virtuální pobočky mohli o totéž požádat banku, avšak žádost byla zpracována manuálně.  

Nově mohou tyto i další úpravy dělat online bez nutnosti zapojení bankéře i statutáři či vybrané zmocněné osoby ve Virtuální pobočce. Díky tomu získá širší okruh uživatelů kontrolu a možnost vyřešit množství požadavků samoobslužně. 

Nová hierarchie rolí 

A jak to funguje v praxi? Na funkci administrátora se nic nemění. Statutáři a oprávněné osoby však mají nově přístup do rozhraní, kde mohou upravovat prakticky všechna nastavení služby online. 

Výhody online správy služby CEB v kostce

  • Flexibilita: Změny si zařídíte sami a bez nutnosti zapojení bankéře. Díky tomu získáte flexibilitu při řešení nenadálých situací.  
  • Rychlost: Už nemusíte počítat s časem stráveným manuálním zpracováním žádostí. Pokud přidáte nového uživatele, získá okamžitý přístup. 
  • Úspory: Díky novým funkcím ušetříte čas i peníze, jelikož nebudete muset navštěvovat pobočku.  
  • Kontrola: Máte okamžitý přehled nad nastavenými oprávněními pro vaše uživatele. 

Správa služby CEB ve Virtuální pobočce i mobilní aplikaci  

Klienti v rámci CEB Virtuální pobočky mohou parametry služby upravovat pomocí webového formuláře, který je navíc nově dostupný i v aplikaci CEB Mobile

Jak na nastavení služby CEB ve Virtuální pobočce krok za krokem 

Krok 1: Ve Virtuální pobočce zvolte dlaždici Nastavení služby ČSOB CEB (Nastavit sám), která je umístěná na záložce Ostatní. Možnost požádat o nastavení banku je rovněž zachována. 

Náhled umístění dlaždice Nastavení služby ČSOB CEB: 

Obsah obrázku text, snímek obrazovky, Webové stránky, Webová stránka

Popis se vygeneroval automaticky.

Krok 2: Na obrazovce online správy CEB služby pak provedete požadované změny v nastavení, např. přidání nebo odebrání účtů či uživatelů, nastavení limitů, oprávnění uživatelů, nastavení pravidel pro autorizaci transakcí aj. 

Náhled webového formuláře:

Krok 3: Volba Potvrdit změny vám automaticky vygeneruje novou smluvní dokumentaci, kterou v rámci Virtuální pobočky podepíšete Smart klíčem nebo čipovou kartou. Ihned poté vstoupí požadované změny v platnost. 

Nastavení služby CEB v mobilní aplikaci CEB Mobile 

Postup nastavení služby je v aplikaci CEB Mobile obdobný – změna ale není prováděna online. Nejdříve si zvolíte možnost Virtuální pobočka a Ostatní. Poté kliknete na dlaždici Nastavení služby ČSOB CEB, požádáte pomocí formuláře o změny nastavení a potvrdíte je. Ve Virtuální pobočce podepíšete novou smlouvu a změny vstoupí v platnost. 

Náhled nového formuláře v CEB Mobile: